Bahrajn 2020

Opublikowane: 2020-02-06

Trzech przedstawicieli Samito 29 stycznia 2020 roku uczestniczyło w misji wyjazdowej w ramach realizowanego projektu Go to Brand do Manamy w Bahrajnie. Celem wyjazdu było odbycie cyklu spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi i technologicznymi w regionie.

W misji wzięli udział Maja Żuchowska, Michał Lewandowski oraz Piotr Płocharski, którzy w ciągu jednego intensywnego dnia spotkali się z przedstawicielami trzech firm i organizacji w stolicy Bahrajnu.

Podczas pierwszego spotkania z Almoayyed Creative Agency, mieliśmy okazję dowiedzieć się o aktualnej sytuacji rynku e-commerce i marketingowego w Bahrajnie, jak również perspektywach rozwoju i otwartości lokalnych firm na działania marketing automation. Zaprezentowaliśmy także nasze rozwiązania i rozmawialiśmy o ich atrakcyjności dla lokalnych e-sklepów.

Kolejne spotkanie odbyło się ze Startup Economic Development Board of Bahrain, gdzie uzyskaliśmy informacje zarówno o uwarunkowaniach rynku startupów pod względem technologicznym i biznesowym, jak i możliwościach inwestowania dla firm z zagranicy. Rozmawialiśmy o potencjalnej współpracy, sposobach finansowania działań.

Następnie przedstawiciele wnioskodawcy udali się do Tamkeen, organizacji, która wspiera rozwój prywatnego biznesu w Bahrajnie. Na spotkaniu zaprezentowaliśmy rozwiązania Samito, rozmawialiśmy o możliwościach finansowania działalności, o lokalnym rynku pracy, o klimacie inwestycyjnym i innowacyjnych firmach z regionu. 

Dzięki odbyciu misji wyjazdowej do Bahrajnu, przedstawiciele wnioskodawcy poznali lepiej lokalne uwarunkowania biznesowe, dowiedzieli się o możliwościach prowadzenia działalności w tym regionie, poznali także innowacyjne firmy i organizacje wspierające, które są potencjalnymi partnerami dla rozwoju Samito w regionie.