Seamless Middle East 2021

Opublikowane: 2021-10-26

Samito w dniach 29-30 września 2021 roku uczestniczyło w konferencji Seamless Middle East w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) w ramach realizowanego projektu Go to Brand. Celem naszej misji wyjazdowej było nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi i technologicznymi, a także znalezienie firm, z którymi moglibyśmy w sposób nieoczywisty rozpocząć współpracę oraz promować rozpoznawalność naszej marki i projektu Go to Brand – nie tylko w regionie.

Seamless Middle East to konferencja, która zgromadziła jako uczestników głównie firmy z branży e-commerce, technologicznej oraz Fin-Tech (rozwój oprogramowania dla bankowości) z całego świata.

W misji wyjazdowej wzięły udział Marta Sarnecka i Katarzyna Górecka. Nasze przedstawicielki miały możliwość nawiązania relacji z przedstawicielami branży Fin-Tech i opowiedzenia o rozwiązaniu, które Samito może zaproponować takim przedsiębiorcom. Dużym zainteresowaniem cieszyła się jedna z funkcjonalności naszego systemu:  możliwość przekierowywania do płatności porzuconych koszyków za pośrednictwem maila.  Po krótce funkcjonalność ta pozwala, by w momencie porzucenia koszyka przez potencjalnego klienta otrzymał on na swoją skrzynkę e-mail link do niedokończonej płatności. Opisana funkcjonalność najbardziej wpasowała się w trendy konferencji Seamless Middle East.

Konferencja była bardzo inspirująca dla Samito pod względem poszerzenia własnych działań w przyszłości. Dzięki misji wyjazdowej do Dubaju, przedstawicielki wnioskodawcy poznały lepiej lokalne uwarunkowania biznesowe, dowiedziały się o możliwościach prowadzenia działalności w tym regionie, poznały także innowacyjne firmy i organizacje wspierające, które są potencjalnymi partnerami dla rozwoju Samito w regionie.